Wednesday, July 8, 2009

Singgahan ke-9 ~Sang Ratu Menggapai Impian~






Salam



Ya.. cerita terbaru, Sang Ratu mencari income..ekekekeke..almaklumla, kehidupan sekarang memerlukan kita bekerja lebih sikit untuk memperolehi 'money' yg lebih..hehehehe..mana cukup satakat cukup2 makan je.Lagipun, saya de wawasan + azam + impian saya sendiri. Iaitu nak buka Butik Kasut atas jenama sendiri. Maka dengan itu, perlu la cari modal lebih.. Berusaha berusaha..Agak pelik bile nak bukak butik kasutkan? yela, sebelum2 ni, org nak buka butik pakaian, butik andaman n yg tertera di mall lah (mls nk pk..lalala)..Impian nak bukak butik kasut ni amat2 membara dalam hatiku, sehinggakan dah ada beberapa design kasut dlm mindaku. Butik yang ku idam ini bukanlah hanya mempamerkan kasut sahaja tetapi menyediakan pakej2 len.. Pakej ape? COMING SOON...lalalalala..moga2 termakbul lah hajat ku ini..teruja seh...Pasal income lebih yg aku cari ni adalah diusahakan oleh 'AmanahIkhtiar' hanye untuk kaum hawa yg berpendapatan rendah seperti sy..huhuhu..Menganai butik kasut yg bakal saya usahakan tu adalah salah satu impian saya ketika dibangku sekolah lg..sekali lagi, moga2 termakbul doa ku ini...tapi cabaran untuk ini banyak, cthnye, aku xreti nk lukis kasut (so kne bljr), nk kne wat research (must be rajin sket) n ape2 lg yg berkaitan. Yang penting, butik yg akan diusahakan ini, lain dari yang lain.. Pasti2...






ok la...sambung lg nanti...tata

2 comments:

  1. semoga impian ko akan tercapai..aku sebagai kawan ko akn menyokong ko dr belakang..go go chaiyok!!! gapailah impian anda..

    ReplyDelete