Friday, July 10, 2009

Singgahan ke-10 ~Kursus oo Kursus~

Salam

Nak citer bab semalam (9 July 2009 a.k.a 16 Rejab 1430H)..lepas abis kje pd lewat petang, bersiap2 untuk menghadiri kursus pada pukul 9.00 pm lak..adoi...penat betul MySpace ..tapi xpela. Demi cita2 yg akan mendatang MySpace..setat kul 9.00pm n blik kul 11.00pm =2hours..waaa..smpai rumah punye la mengantuk..siap2 nk tdo taim da kul 12.00pm...mak aih..sok sure xjg...tp xleh, kje lak. maka, kne la bgn..kursus yg aku ikuti ini sepatutnye berjalan selama 5hari tp di 'skip' kan ke 3hari sj..waaaa...jimat 2hari aku..lalalalala...MySpace
xde pe yg bes mengenai kursus 2 sbb aku amt borink brada disana tp yg bes + klaka, aku la gurl yg pling mude brada dikalangan wanita2 yg len..MySpace
Dalam kes kursus ni, aku de terkantoi 1mende but xleh le gtau (nnti org len tawu..bahaye2)...
Selepas kursus 2, akan ade kursus lgn lg n lg..rase nk kuar dr kursus 2 jeMySpace sbb pnt coz nnt tiap2 mggu de pjumpaan tp xbley, de mende yg plu aku dptkan utk mse dpn. Maka trus la berkorban..
Kursus ni bgs. Ia membantu org espeselli Islam yg brada slm kesusahan yg bnr2 susah la. Manfaat pn byk. Aku ske Cikgu yg aja kursus coz mcm berkaliber je. Dia spt de budaya pemikiran yg tggi tp bkn MySpace dia memiliki semangat ank mude (dia msih mude) yg bgitu mengagumkanMySpace...ok2..citer ni bkn utk dia..
Kursus ni memerlukan kumpulan n setiap kumpulan ada 5org. Nama kumpulan aku adalah AL-FALLAH bererti kemenangan. Mak aku jd leader kumpulan. n aku juz kuli2 je...hahahahaha..coz aku pling mude, make, 'Anda sile duk tepi n belajar dulu ye' - 'Baik tuan'....
Kursus yang diadakan di Taman Kenari, Sg. Ramal Luar. Kursus bab pinjaman tp de gak exam b4 nk dpt pinjaman maka kami sekumpulan perlu MySpace untuk lulus...waaaaa...mcm exam skool beb...ni di kategorikan kelas 'Orang-orang Tua'...hahahahaMySpace..xbaik2...Wanita2 yg msuk sume tnye aku, 'Mude lg nih, nape nak wat pinjaman n nk wat pe?', maka aku pn jwb 'Saya bercita2 nk bukak Butik Kasut.'...wawawa..
Bestnye kalu dpt mencapai impian n jd usahawan ketika masih mude ni kan MySpace
Kalau aku berjaya, aku berniat nak bantu org2 yg dlm kesusahan, 'Bekerja sambil Beramal'..amin..
ok lah..singgahan + citer lain plak nnt..
tataMySpace

2 comments:

  1. Impian ko sungguh bagus skali..aq doakan ko berjaya menggapai impian ko..nanti kalo da buka kedai kasut bley bg diskaun kat aku..hehehehe

    ReplyDelete
  2. bley jek...aku bg diskaun kat kotak kasut jek la ye...huahuahuahaua

    ReplyDelete