Tuesday, July 28, 2009

Singgahan ke-16 ~ Penat : Kenduri Kahwin ~

Salam.
Penat penat penat...yayaya..penat menguruskan kenduri yang telah diadakan pada Sabtu 25 Julai 2009. Kenduri kahwen org len ye, bkn sy. Oleh kerana meke2 yang nk kahwen amik catering mak aku, maka, aku terkena la tulun. Takpe la, jji aku dpt duet..hahahaha...MySpace Wat eva, aku amat penat sekarang ni. Dengan bakal schedule amik lesen, membuatkan aku amat penat kebelakangan ini MySpace.. Masa kenduri kawen, aku hanye tolong seket jek, sbb xmampu lg dah mawu terus kan memerah tenaga. Aku rase nak cabut lari n balik tdo jekMySpace . Ada sesetengah manusia di tempat kenduri hari tu, espeselli kaum keluarga pengantin amatlah p-o-y-o . Belagak cam orang bagus.. rase nak Sound jek kat orang tu tp memandangkan dia nye hari, aku cool cun jek..ok la..aku sertakan pic2 yg sempat aku ambil, yang xsempat sbb aku banyak amek mase untuk makanMySpace...huahuahuaua
p/s: pic buh sket2 jek coz knduri org len kan..hehe..kenduri aku nnt, buh penuh blog..lalala MySpace

No comments:

Post a Comment