Thursday, July 30, 2009

C.E.R.I.T.A T.R.A.G.I.S(kesian aku)

Semalan, tengah aku wat keje yang bertimbun2
MyEm0.Com
terasa nak demam jek..tapi aku gagahi diri
Tengah2 wat keje 2, de plak sorang insan ni tibe2 jek jerkah2 aku..terkezut aku sampai nak pitam
MyEm0.Com
aku sbar jela..
tapi terase jek dlm hati ni nak bls dendam
MyEm0.Com
tapi tunggu je mase yang sesuai
Akibat keje yang masih menimbun
MyEm0.Com
aku wat dengan keprotesan sambil memikir care untuk bls dendam kaw2 nyer..
Tibe2 jek aku rase marah aku memuncak, mungkin akibat aku xbape sht dengan saket pale
MyEm0.Com
sehingga membuatkan wajah aku yang kale cekelat bertuka menjadi merah..
Aku mencari orang yang dajal kat aku tadi
MyEm0.Com
maka, begini aku buat padanya
Dan lagi
MyEm0.Com
sehingga kan beliau xmampu melawan
Dan menyebabkan dia parah
MyEm0.Com
aku puas hati..
Tibe2 aku dijerkah lagi dan membuat aku tekezut sambil bepeloh2
MyEm0.Com
aku pikir, kenapa?
Sambil terpisat2 mate aku,aku bangun.
Barulah aku tahu kebenaranya,
MyEm0.Com
aku tertidur ketika membuat kerja sambil mengigau..
Dan tadi 2 semua hanyelah mimpi2 sahaja..akupun termalu la sendirian..
MyEm0.Com
xsangke aku menjadi sebegitu sekali..
p/s: ini hanyelah rekaan semata2..bes x?MyEm0.Com hehehehe

1 comment:

  1. hahahaha klako gler ko ni..byk adegan ganas dlm ruangan ni..hahahaha

    ReplyDelete