Monday, July 13, 2009

Singgahan ke-11 ~Activities in Last Weekend~


Salam..

Biasalahkan, hari cuti mingguan pasti ada pelbagai rancangan nk keluar n g jalan2.. Seperti remaja lain, cewahhh, aku pn kuar la hari. Hari Sabtu haritu, aku ke funfair dekat2 area rumah aku. Agak me-ri-ah sket la. Paling xsanggup ketika di funfair adalah kuponnye yg hrge a-m-a-t mahal MySpace (ok2, xde la over cm ikon sebelah ni), 1 kupon = Rm2, mak aih..bli berger 1 da kenyang. Maka dgn itu, dlam kegawatan ekonomi ni, kne la bjimat cermat. Aku hanye main 1 permainan saje yg makan belanje sebanyak Rm4=2 kupon. Main la dgn BF kesayangan aku . Kami main Spinning around(main bantai jek..lalalala)aku name kan cm2 coz permainan 2 pusing2..perhh..kasi fening oooooMySpace ...da abis main 2, siyes aku rase cm nk muntahMySpace .. tobat xmo main da..kami pergi pn da lewat, lbh kurang nk kul 12.00pm, maka, kami blik la awl sket >>>>>ekcuali, mainan xbape bes..hahaha..xbaikkk<<<<<>
(aku xde dlm pic niMySpace..)
(MySpace..taaraa..i'm here..be lonely2 gurl)
(makan yg aku oder.yg ni je sempat amek, yg len da abes MySpace)

ok2..abes bab makan2..pas makan lak, aku p mancing plak kat Semenyih. Dari kul 6.00pm - 9.00pm..tapiiiii xdpt ikan sekor pn..huaaargggggggMySpace..pas kne geget dgn nyamuk smpai tggl separuh je darah akun sampai separuh tempat mancing 2 aku da bakar, blik tnpa ikan..huhuhuhu..xdok rejeki..ni kasi tengaok pic aku taim muke cemerlang je nk mule mancing..hahahahhahaha



(dedak yang kami gunakan untuk mancing )
(menanti penuh harapanMySpace)

(kolam yang kami pancing)
ok lah, setakat ini sahaj lah mengenai weken sy. Untuk kisah pada hari ni, akan dipostkan pada esok ye...tatata

No comments:

Post a Comment