Tuesday, July 21, 2009

Singgahan ke-15 ~ KerjaKu ~



Salam..


Umorku 20 tahon(mude lagi...heheheheMySpace) tapi aku da kerja di satu kampeni yang diberi nama AKADEMI AL-QUR'AN - MEDIC MALAYSIA (http://www.quranmedic.my/). Sebelom ni aku xciter pon aku ni da keje atau belajar lg kan, jd, hrni aku ukir sejarah menceritakannya (poyo je..ahaks, lantak la). Aku nak citer ni pon sebab de pic yg aku nak kasi tgk...hahahahaha.. Dalam kampeni ni, aku keje bahagian Kemasukkan Data Pelajar. Dah dekat setaon lbh aku kje cn. Tak terasa plak. Keje cn aku banyak dapat pengalaman dan ilmu dari rakan2 seperjuangan. Staff2 cn sume da kahwin, hanye aku sorg je yg solo menandekan aku paling mude. Betul, xtipu...hehehehehehe..xcaye tgk pic nnt ye...lalalalala...Staff AQM (Akademi Al-Qur'an - Medic Malaysia) ni xramai. Ada 7 org je yg sepenuh mase. Tapi kami handle kan mcm2 kje. Staff2 kat cn sumenye cool + macho +cun +comel = bodek sket...hehehehe.. Konsep kekeluargaan lah. Ada pangkat Abang sulong, Abang ngah, Abang lang (bkn balangMySpace), Kak cik & Adik su..kalu xckup, dinasihatkan jgn kire k...lalalalalala..Bos kami bernama Prof. Dr. Razali Nawawi. Sejak kerja cn, mcm2 karenah aku jupe. Dari parents smpai la ke anak. Aii.. Kawan2 pn dpt rmai. Aku lebih byk mengetahui hal polotik kerja luar. Ini disebabkan dlm opis aku, staff nye dtg dr bermacam2 latarbelakang. Ada yang sivil engenering, tentera, law, acct n goyang kaki (aku la 2..hehehe)...tapi sume dirumpunkan dalam 1 kategori, iaitu ske membuat amal jariah n kebajikkan menolong org. Hatta bos aku sendiri pn sorg Tabligh n dia de 1st president of ABIM. Aku kan bekas budak ABIM gakMySpace Pestaim aku keje cn, aku xtau pn Bos aku ni ex-president ABIM. Dia ni agk tkenal gak. Guru pada Anwar Ibrahim. Tapi dia ni lowprofile, ske tulun org. AQM ni agensi menghantar student ke Mesir untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang kedoktoran perubatan, pergigian & farmasi. AQM ni mempunyai matlamat untuk mengeluar @ melahirkan ahli2 doktor perubatan, pergigian & farmasi berteraskan keagamaan.


ok lah..setakat ni jela aku war2kan kje aku..xleh gtau banyak2...hehehe

dari atas Kak Ct, En. Dino, Mejar, Shafinaz
bawah Syed Fuad, En. Rasis, En. Siraj
tata...MySpace

No comments:

Post a Comment