Tuesday, July 27, 2010

Ok, memang dah lame..ye, sgt lame.. *sigh*

Salam..

Mujur aku tau lagi paswet blog aku..haha..lame btul aku xbukak blog ni.ok, nk bg sedikit perubahan (cam ketinggakan zaman jek).. perubahan simple but nice..nape eh dh lame aku xbukak blog and updated my blog? sebab nye, sibuk keje and sibuk meng-fb-kan diri..hahaha... sian blog aku nih..jgn sidih2 ye...

sekarang hampir masuk bulan Ramadhan, and hari ini adalah Nisfu Syaaban (dpt gak aku pose). Ya Allah, dalam sedar xsedar, sudah nak Puasa and Raya. pastu akhir tahun, pastu awal tahun, pastu aku jadi tua sedikit espeselli umo la tp kalu face xkot..hehehe.. ok, entry hari ini aku nak gtau nape dh lame aku xupdate blog je. pasni enrty aku nak buat yg ilmiah sket. baru la dpt berkat dr ilmuan..huhu..

ok2, i nak g cr ilmiah yg berguna, coming next..tatatata....


2 comments: