Monday, January 4, 2010

MENYAMBUT TAHUN BARU + AZAM BARU 2010

Salam..

Mungkin dh terlewat tp nk gak post. Tahun baru 2010 -SELAMAT DATANG- bermulalah hikayat cerita manusia bagi tahun baru ini. Pelbagai cara dan sambutan unutk merai kehadirannya ~tapi aku x follow pn mane2 perayaan~ dengan ini, terpasang la azam baru walau pun azam yang lepas belum terlaksana atau xabis laksana. Apa azam aku tahun ni yer?hurm..dulu mase kecik2, mcm2 azam ada tp 1 hape pn xwat yela, taim 2 mane la pk secare matang lagi kn...so sebagai wanita yang menuju kearah dewasa secara profesional, aku nak tanam kan azam yang benar-betul-benar, harap2 dapat dilaksanakan dengan baik n teratur.Antaranya:-
1. Menjadi pekerja yang efektif.
2.Menjadi lebih matang.
3.Memperbaiki hubungan kearah toleransi.
4.Nak kumpul duet pas2 nak kawen (hohoho) then
5.Melaksanakan senua azam yang aku catat ni, amin.....

'Ya Allah, berikan lah keberkatan dalam hidupku untuk menempuh ranjau liku perjalanan ini. Hanya pada-Mu aku berserah dan pasrah. Kuatkanlah diriku dalam menempuh dugaan dan makbulkanlah doa ku ini. Amin'



Kali ni utk tahun baru, nak post sederhana jek sbb nk fokus pd kerjaya..selamat maju jaya kwn2...muahx

1 comment: