Friday, August 14, 2009

Singgahan ke-21 ~ Penat + Gembira = Relax2 ~

Salam...
MySpacePenat sungguh aku hrni kerana terpaksa berjalan kaki untuk ke Maybank nk kuar kan duet bayar hutang. Mls nk minta tlg org hntr kn. Asik2 nk susah kn org jek..hehehe..jd kena la berjalan kaki sejauh 1km lbh2..Dengan kepanasan suam2 kuku, gagahi jua kaki iniMySpace.. Ini yg membuatkan azamMySpace nak bli kete membuak2 ni..I'Allah, de rezeki lbh, aku akn ambil kereta..Lesen pun blm dpt lg..wakakakaka..Retest aku 25 Ogos ni, harap2 lulus dgn baik..amin.
Besok kalu xde aral, aku akn g camp dgn famili aku..again, CAMPING...hahahMySpacehaha..br je lps jd 'kampung girl' kat kampung BF aku, ni nk tmbah kn lg kehitaman aku lak..aii, xkan puteh2 la cmni..lalalalalala..jd cm besa, aku akn isi blog aku dgn citer mengenai camping aku sok..g hari sab2 blik hr ahd..camping ni pn sbb adek aku gak. dia akn ke Mesir bln 9 nnt, sok nak tgglkn kenangan sket2 laMySpace..
okla..aku nak rest2 jp..jupe senin mggu dpn tatataMySpace
Sebelum itu, mari kt sedekah kan Al-Fatihah bg Allahyarham Ustaz Asri, vokalis Rabbani. Aku suke suara n lagu2 nye...

1 comment:

  1. ala cian nyer kena jln kaki..
    hehehe x pe exercise skali skala..
    gud luck tuk retest kete..
    wah best nyer g camping..

    ReplyDelete