Tuesday, August 11, 2009

Singgahan ke-20 ~ Aku Telah Pulang Dengan Kenangan ~

Salam..
Va Va Va....Hahahaha...Riang sungguh hati aku kerana sudah pergi ke Terengganu dengan selamat dan pulang pun dengan selamatnye...Best betul duk sana cam xmo blik lagi je rasenye.suasana yang tenang, aman damai..tenteram tul..ape yang aku nak buat kat sana, telah dicapai..hehehe..spt memancing, mandi sungai, kait buah a.k.a 'kampung girl'...agk htm2 cerah la setelah aku laksanakan aktiviti2 tersebut sehingge kan BF aku kate, "kesian awek abg ni, dh nk jd htm dh dia. dah la 2 xbiase wat sume2 ni", aku dengan tersipu2 malu tunduk..hehehe..rase romantik la plak bile setiap kali dia protek aku dari 'mr. pacat' yg nak sedut darah aku..ermm..sayang sama kamu 'abgku'..aku sebenarnye xde la manje sgt sbb aku ni mmg ske aktiviti2 lasak n mencabar tp aku mmg alah dgn binatang2 yg licin espeselli PACAT n LINTAH, blh kasi aku pecut 1km/sesaat wooo..hehehehe..duk kat sn aku mmg byk wat aktiviti kampung sbb xleh nk suping2 kerana tiada kenderaan. Nak pergi bandar pn tumpang kawan BF aku - Bachok namenye, terima kasih ye - jd xde la byk buah tgn yang aku len bwk blik. byk pergi ronda2 jek. Tgk stadium yg runtuh, masjid terapung, Mydin terbesar di Asia Tenggara (huahuahua, xdpt suping gak, juz tgk jek)..Tempat yang telah aku sampai disana adlh Besut, Kuala Terengganu, Setiu, Dungun, n xtau lg la name pe ntah (plik2 sket name2 tmpt sn..aiii)...sepanjang perjalanan, dihiasai pandangan laut yang memukau. Syiok betul..xtau la nk gambar kan perasaan cmne kat sn. Mmg bertuah la kau dpt gi sana, rase nak g lagi nnt. I'allah, mayb hujung thn ni...hehehehe..best nk g jln sn adlah, disana TIADA TOL..hahahaha..jimat da duet kat c2...pas kawen angan2 nk pindah sn la...best2..ok2..aku sertakan pic yg sempat aku tangkap untuk tatapan. Xbanyak pic yg aku tngkap sbb aku byk enjoy..hahaha

aku n BF aku dalam bas nak pulang ke Kajang


permandangan dari bas - still laut jua -


ex-rumah BF aku



pokok langsat - BF aku sedang memanjat -

inilah hasil tangkapan kami di sungai belakang rumah

inilah sungai dibelakang rumah, air nye jernih n paras lutut jek..

ex-rumah nyang BF aku


buah asam gelugor yang belom dikeringkan




rumah tok ngah BF aku, tempat kami tumpang tido



perkahwinan abg BF aku, sebab kenape kami ke Terengganu..


ok. setakat ni je pic yang de..len kali nak buh penoh2..hehehe


tataMySpace

No comments:

Post a Comment