Tuesday, October 27, 2009

Singgahan ke-29 ~ Kembali Dengan Cerita ~

Salam...
MonkeyLamanyerrrrrr aku menyepi sepi..ini disebabkan oleh Mr.Busy yg slalu bg aku busy.. Aku busy bile nk postkan buletin baru je..ahaks.. Baru2 ni aku de g mkn2 kat umah kawan aku - Niza - dia wat mkn bakso. Maka, aku n kawan2 yg len g la. Sape name mereka ye, bg glame sket la. Antra nye, GAYAH + PAPAN + AYU = mereka ini kuat mknMySpace..lalalalala.. Bile da bersatu padu kami berkumpul, maka pelbagai lah cerita yang terkuar n tersembur..perhhh, thp 18sg depa ni. Aku xde la cm2, cool n innocent jekMySpace... Sambil2 mkn, kami bersembang (sgguh xsopan) kami bincangkan pelbagai topik, tanya tu, jwb ni, soal tu, soal ni, maka dengan itu pelbagai rencah ilmu la kitorang dapat huraikan... Masa amat mencemburui kami yang agak2 cun ni, maka cepatlah ia berlalu. Aku pun de keja yang nk disetelkan, terpaksa la out awal dari kwn2 yg len, 9.00p.m. YO FREN, MMG SIOK LA DPT KUMPUL DGN KORG ++ MKN FREE..HAHAHAMySpace

No comments:

Post a Comment