Wednesday, June 24, 2009

Singgahan Kedua



Salam...




Hari adalah 1 Rejab 1430H...Mesti ramai yang pose.Bagus2,aku pn berniat nak pose pada pmulaan bulan islam ni tp aii..terlupe.nak kate da tua, no no no, i mude lagi u...dalam opis ni, i la yg pling mude u...kehkehkeh...okeh2..da kuar dari topik asl (de topik k aku kasi?lantak la), bulan yg mulia ni, aku berharap n mohon agar perlancaran sistem perjalanan hidupku disamping melakukan kerja2 yg dpertanggungjwbkan dan juga gembira disamping org2 yg ku sayangi..amin...moga umat islam diserata dunia mendapat kerahmatan kasih syg dari Allah. Tak lame lagi adek aku (effy) akan ke Mesir sambung belajar. rase debar gak aku. Agak2nye la kan, dia leh ke jg diri n berdidikari?Almaklumlakan, budak hingusan (meleleh kale hijau, iyaks.tapi bkn dia la)..hehehehe.. Wateva, dia kne la bljr kn2?Hang belajar baik2 na effy..




Pas dia g, msti sunyi sket la umah kn? Tggl kuarga sedara kau n mama, mimi + aku la. Xlame lg, aku lak nk kawen...ceeeewwwwaaaahhhhh....huahuahuahua..tp mak i hrp i kawen awl...huhuhuhuhuhuhu...pg td de gak bincang2 (mama+effy+aku) mengenai umrah. Mak aku tingin nak wat umrah. Aku pn nak. Kami cadang, pas effy g Mesir n pas aku kawen, mama + somi dia + aku + azam + mimi = sape lg nk ikut, sila isi borang, akan g melawat effy mayb pada thn ke3 dia bljr n trus p umrah...wahhhh...best tol..cdng2 nk raye sn skali trus..mudh2an mjadi la impian ni tanpe de hlngn, amin. Kita merancang, hanye Allah yang menentukan.




Dalam kuarga aku, effy la yg mengakhiri tradisi, org pertama naik kapal terbang..muahahaha..sian sggh kami...aku gayat+tkut nak naik kpl trbang nih..aii.. P-NUT!, u must be brave..lalalalala



okeh2 la. smpai cn jela. sok2 lak aku post kali k-3 lak...tatatatata...

No comments:

Post a Comment