Thursday, June 25, 2009

Singgahan ke-3 ~ Sang Ratu melawat Teman ~






Salam






Semalam selepas blik dari keje (5.30 p.m), tunggu kawan amek untuk terus p hospital Ampang Puteri, nak lawat mak kawan yg terlantar di wad ICU akibat sakit jantung n paru2. Kena operat..sian..tp Alhamdulillah, semuanya selamat..bertolak dalam kul 6.20 ptg, amek kwn2 dlu pas2 dlm 7.00 br btolak...taim ni nk gelak sket...blh kami bantai slh jln..aiii...maklumla, 'slalu sgt g KL'...hahahahhaha....maka, 'amat' ekspet la jln ke sn...hehe...btolak dlm kul 7 tp smpai dlm kul 9...waaaaaaa...lame oooooo...dh la sesat jln + dgn jem tnpe kaye laks 2...aiiii...blik umah xsmpai 1/2 jam...kahkahkahkah... ini menunjuk kan kami adalah gadis baik yg tidak selalu kuar umah tnpe munasabab yg kurang pasti....heheheh..pas da smpai k sepital, p la jupe mak kwn i di ICU, sian lak aku tgk. Bayangkanlah anda jika berada disituasi seperti itu...aiii...sdh bangat dong...semoga mak beliau cpt2 sembuh. Pas masing p lawat - ICU leh masuk berdua secara gilir jek- p lak mkn kat Nasi Lemak Antarabangsa, aku ode ketiaw goreng, lime juice n cekelat kek wit eskerim...yg sdp hnyalah dessert 2 sj...hehehe....air pn ok gak la...ketiaw dia agk pahet + manis (i xleh mkn manis2 sgt, xgemar)...lpak2 c2 smpai la kul 10.15, br la blik..adeh..pnt nye i...tp lg sian kwn aku (ayu)..dia pn blik kje trus pick up i dgn kwn2 pas2 drive lak ke ampang smbil mengharungi jem.naseb baik la x kejang kaki dia..kalo kejang kami akan cmpak dia kuar n gantikan dgn driver br...muhahahahhahah...gurau2 jek...ape2pn mmg bes bl kuar dgn kwn2 taim mlm...hehehe...tapi kami bkn gadis jelita+comel yg liar ye...hahahahhaha...pas blik, smpai umah dlm kul 11mlm, kemaskan diri, dummmmmm bushhhh, tido...hehehehhe..akibat kpnatan, aku tdo la smpai pg tnpe gangguan smbil dtemani mimpi2 yg indah (i be a princess im my dream :> )



Then now, i kat opis..hehehhe...ngantuk bangat deh...aku hepi dpt kwn2 yg sporting n xjnis yg liar.Kami da sempoi geng..yeyeeeee......ermmm....byk kenangan aku n kwn2 ni..de manis, de duka.tiap kali aku kuar dgn meka, pasti tiada tensen..hrp2 persahabatn kami akn kekal smpai bl2..."Yo my fwen, ples dun 4get de time dat we spend 2gether"...



FRIENDSHIP BETWEEN US IS ALIVE FOREVER........waaaaaa...psssttt, bl mao tgk wyg midnait lg...heheheheh

1 comment: